1. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ. АКЦЕПТ ДОГОВОРУ.
Фізична особа-підприємець Архипенко Олена Анатоліївна (ІПН 3256717469) , яка є платником єдиного податку, надалі за текстом «Виконавець», з однієї сторони, та
Будь-яка фізична особа, що має повну цивільну дієздатність, яка прийняла (акцептувала) дану пропозицію укласти договір (оферту) та своїми діями виявила намір приєднатися до цього Договору, надалі іменується – Клієнт, з другої сторони, в подальшому разом іменуються “Сторони”, а кожний окремо – “Сторона”, уклали даний Договір про надання психологічних послуг (надалі іменується – Договір) про наступне:
1.1. Даний документ є офіційною пропозицією (публічною офертою) Фізичної особи-підприємця Архипенко Олени Анатоліївни і містить всі істотні умови надання послуг, які згідно ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, є однаковими для всіх контрагентів.
1.2. Цей Договір укладається шляхом надання повної і безумовної згоди (акцепту) Клієнта на укладення Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.
1.3. Акцепт умов цього Договору є також акцептом Клієнта всіх інших угод, правил, подальших змін умов договору та інших документів, які є невід’ємною частиною цього Договору, та які визначають порядок надання послуг.
1.4. Укладення Клієнтом Договору з Виконавцем здійснюється шляхом послідовного здійснення наступних дій на вибір:
1.4.1. Ознайомлення з умовами цього Договору та іншими угодами, правилами, що регулюють взаємини Сторін розміщеними на сайті Виконавця, що розміщений за адресою: https://www.arkhypenko.com.ua/ (надалі Сайт)
1.4.2 Здійснення оплати Клієнтом щоразу перед сеансом через платіжну систему визначену на сайті або за реквізитами фізичної особи підприємця.
1.5. Дії зазначені в п. 1.4 Договору, відповідно до ч.2 ст. 642 Цивільного кодексу України вважається акцептом Договору між особою, що здійснила оплату і Виконавцем, та засвідчує факт укладання Договору.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Клієнт доручає, а Виконавець приймає на себе зобов’язання надати Клієнту послуги психологічного консультування (надалі – Послуги). Клієнт зобов’язується оплатити послуги Виконавця в розмірі та порядку, передбаченому цим Договором.
Виконавець забезпечує надання послуг особисто та (або) шляхом залучення дипломованих психологів (надалі – «Cпеціаліст»).
2.2. Під послугами психологічного консультування в цьому Договорі розуміється курс психологічного консультування, який складається з окремих зустрічей (сесій), який рекомендований Спеціалістом виходячи з інформації про характер порушень (проблем) у Клієнта, які були отримані за результатами попередньої співбесіди (діагностики).
2.3. До послуг відноситься:
- індивідуальні консультації – сесії одного клієнта та одного Спеціаліста;
- консультації Клієнтів під час групових терапій – сесії одного / групи Спеціалістів та групи Клієнтів;
первісна діагностика – первинне дослідження життєвих ситуацій, емоційних проблем, фізіологічного стану або інших проявів, які викликають занепокоєння у Клієнта, з метою уточнення глибини та тяжкості стану Клієнта
3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Під час першої сесії відбувається первісна діагностника, за результатами якої для Клієнта розробляється індивідуальний курс психологічного консультування. Діагностика займає від 1 до 2 зустрічей. За необхідності, Виконавець (Спеціаліст) рекомендує на етапі діагностики використання додаткових інструментів (тестування), а також зовнішніх консультантів (лікарів чи інших вузькопрофільних спеціалістів).
3.1.1. Клієнт зобов’язаний надати Виконавцю (Спеціалісту) всю необхідну для проходження терапії інформацію, в тому числі, у разі наявності про результати та документи лікування психічних, психологічних розладів у минулому.
3.2. Подальше надання послуг здійснюється відповідно до визначеного курсу консультування. Виконавець має право в процесі надання послуг коригувати індивідуальний план Клієнта, в залежності від поточного стану Клієнта.
3.3. Психологічне консультування реалізується шляхом проведення сесій під час яких відбувається спеціально організована взаємодія Клієнта та Виконавця (Спеціаліста/тів), в процесі якого проявляються думки, відчуття та поведінка, які належать до минулого та теперішнього досвіду Клієнта і дозволяють краще зрозуміти його особистість, витоки його проблеми та змінити емоційне реагування, покращити адаптаційні можливості Клієнта.
3.4. Місце надання Послуг. Виконавець (Спеціаліст) може надавати Послуги:
3.4.1. у Приміщенні Виконавця, адреса якого зазначена у розділі Контакти на Сайті;
3.4.2. віддалено, засобами зв’язку через мережу Інтернет, використовуючи різноманітні програмні засоби (Google meet, Zoom та інші).
3.5. Час та тривалість сесій. Конкретна дата та час проведення сеансів та/або інших видів послуг призначається Виконавцем та узгоджується з Клієнтом. Виконавець забезпечує своєчасне інформування Клієнта засобами телефонного, електронного зв’язку та/або в усній формі про дату, час та місце надання послуг.
3.5.1. Індівідуальні відбуваються протягом 50 (п’ятидесяти) хвилин, парні протягом 75 (семидесяти п’яти) хвилин.
3.6. Перенесення, скасування сесій.
3.6.1. Сторони мають право перенести час сесій завчасно попередивши один одного, щонайменше за 24 (двадцять чотири) години до сесії, або менше, якщо Сторони визнають підставу переносу поважною.
3.6.2. Клієнт має право скасувати сесію завчасно попередивши Виконавця, щонайменше за 24 (двадцять чотири) години до сесії. У такому випадку, сплачена Клієнтом передоплата повертається йому на рахунок, з якого було здійснено оплату, за виключенням витрат на комісію банку, яку понесе Виконавець для здійснення такого повернення.
3.7. Надання послуг надається виключно Виконавцем та/ або Спеціалістами, які мають вищу психологічну освіту та необхідну кваліфікацію.
3.8. Виконавець має право зупинити надання Послуг, у разі невиконання Клієнтом рекомендацій Виконавця та/або Спеціаліста.
3.9. Виконавець (Спеціаліст) має право коригувати призначений Клієнту курс психологічного консультування в залежності від результатів, сеансів та стану Клієнта.
3.10. Сторони домовились, що оплата Клієнтом Послуг, підтверджує прийняття Клієнтом наданих Виконавцем Послуг. Послуги вважаються наданими належним чином після закінчення кожної сесії, якщо Клієнт не заявив письмових претензій щодо їх якості протягом 24 годин з моменту закінчення сесії.
3.11. Клієнт має право на дбайливу, безпечну допомогу без дискримінації за ознакою раси, етнічної приналежності, статі, сексуальної орієнтації, віку, релігії чи національного походження.
3.12. Клієнт має право ставити запитання щодо будь-яких аспектів терапії, спеціальної підготовки та досвіду фахівця.
4. ЗАСТЕРЕЖЕННЯ
4.1. Обов’язковою умовою надання Послуг є особисте бажання та мотивація Клієнта на усунення існуючих у нього ускладнень, з приводу яких він звернувся до Виконавця.
Клієнт проінформований та усвідомлює, що відсутність у нього дійсного бажання на позбавлення від наявного у нього ускладнення, з приводу якого він звернувся до Виконавця, не дотримання рекомендацій Виконавця (Спеціаліста) можуть привести до зниження результативності наданої послуги, і тим самим знизити її якість. Факт такого інформування підтверджується підписанням цього Договору.
4.2. В процесі проведення курсу психологічного консультування можливі побічні ефекти: пацієнт може переживати неприємні відчуття (смуток, вина, тривога, образа, гнів, злість, безпорадність та ін.), переживати неприємні спогади.
4.3. Під час сесій Клієнт зобов’язаний:
4.3.1. Дотримуватися правил та методик роботи Виконавця, своєчасно з’являтися за місцем надання Послуг, в узгоджений з Виконавцем час.
4.3.1. Приходити на консультації у тверезому стані (вживання алкоголю та наркотичних засобів перед консультуванням унеможливлює ефективну роботу).
4.4. Виконавець зобов’язується зберігати у таємниці інформацію та документи Клієнта, які були отримані внаслідок надання послуг. Не розголошувати дані про Клієнта та про результати консультування, не надавати третім особам, крім спеціаліста доступ до цієї інформації. Дане положення не розповсюджуються на:
4.4.1. Супервізії (метод контролю та корегування курсів лікування), де Виконавець (Спеціаліст) може обговорювати психологічну ситуацію Клієнта без ідентифікації особистості Клієнта.
4.4.2. Виконавець (Спеціалісти) зобов’язані інформувати законних представників неповнолітніх та осіб, визнаних недієздатними про психологічні проблеми неповнолітніх та осіб, визнаних недієздатними, при яких існує ймовірність здійснення ними суїцидальних дій
4.5. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Клієнт надає згоду Виконавцю на обробку його персональних даних з первинних джерел з метою забезпечення реалізації адміністративно-правових, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку, рекламних цілей та ведення внутрішніх баз даних Виконавця, а також Клієнт підтверджує, що повідомлений, про те, що його персональні дані включені в базу персональних даних Клієнтів. Зміст прав, як суб’єкта персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Клієнту відомий і зрозумілий.
4.6. Виконавець не може мати подвійних стосунків з Клієнтом в часі терапії (бізнес-співпраця, дружба, романтичні стосунки та ін.)
5. ОПЛАТА. ЦІНА
5.1. Послуги надаються на умовах передоплати у розмірі визначеному на Сайті, щодо конкретної Послуги, Програми, або Події що здійснюється шляхом оплати:
5.1.1. на Сайті при замовлені Послуг у розділі “Консультації”
5.1.2. оплати за реквізитами рахунку, що надсилається програмними засобами (мессенджерами Telegram, Viber та інші) на телефон Клієнта;
5.1.3. готівкової / безготівкової оплати у Приміщенні Виконавця.
5.2. Ціна договору складається з вартості всіх послуг, які були надані Виконавцем (Спеціалістом) Клієнту у відповідності до цього Договору.
5.3. Ціна Послуг відображається в розділі Сайту “Консультації”
5.4. Зміна Ціни. Виконавець зобов’язується повідомити Клієнта про зміну ціни не пізніше, ніж за 14 днів до фактичної зміни.
5.4.1. Виконавець має право змінювати вартість послуг не більше ніж один раз на квартал.
5.4.2. У разі зміни цін, оплачені, але не отримані, послуги надаються за ціною, яка була оплачена і доплати не вимагають.
5.5. При безготівковому розрахунку Клієнт самостійно сплачує послуги банку, які пов’язані з перерахунком грошових коштів на рахунок Виконавця.
5.6. При безготівковій оплаті Виконавець не веде облік та не зберігає платіжні реквізити Клієнта на сторінках сайту.
5.6.1. Клієнт має право вводити дані картки або рахунки тільки на сторінці безпечної оплати wayforpay.com, monobank.ua, liqpay.ua.
5.7. Після успішної оплати Клієнт повинен повідомити Виконавця про оплату шляхом надсилання підтвердження оплати програмними засобами (мессенджерами Telegram, Viber та інші) на телефон або імейл Клієнта
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
6.1. У випадку, якщо була здійснена оплата, але Виконавцем не було можливості надати оплачені послуги у належний час, оплата буде повернена у повному об’ємі на вказаний клієнтом рахунок. Так само оплата буде повернена у повному об’ємі при скасуванні оплаченої послуги і повідомленні про це не пізніше ніж 24 години до зазначеної години консультації.
6.1.1. При скасуванні запланованої зустрічі Клієнтом менш ніж за 24 год до дати запланованої зустрічі, кошти поверненню не підлягають.
6.2. Виконавець не несе відповідальності за будь-які прояви та зміни, що виникли в житті Клієнта за межами місця проведення сесії, які суб’єктивно оцінюються Клієнтом як негативні.
6.3. Клієнт несе відповідальність за пошкодження або руйнування майна, яке належить Виконавцю або перебуває у його користуванні і знаходиться за місцем надання послуг.
7. ПРЕТЕНЗІЙНА РОБОТА ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
7.1. Обов’язковий досудовий порядок. Всі спори та розбіжності, що виникають з цього Договору або у зв’язку з ним, Сторони зобов’язуються вирішувати шляхом переговорів.
7.2. Подання претензії:
7.2.1. У разі виникнення претензій щодо якості послуг, їх вартості, порядку оплати або інших умов Договору, Клієнт направляє Виконавцю письмову претензію, в якій зазначає:
- суть претензії з посиланням на пункти Договору;
- обставини, на яких ґрунтується претензія;
- докази, що підтверджують претензію (за наявності);
- конкретні вимоги (повернення коштів, повторне надання послуг тощо).
7.2.2. Претензія надсилається одним із способів:
- на електронну пошту Виконавця, зазначену на Сайті;
- через месенджери (Telegram, Viber) на контактний телефон Виконавця;
- поштовим відправленням з повідомленням про вручення.
7.3. Розгляд претензії:
7.3.1. Виконавець зобов’язаний розглянути претензію та надати письмову відповідь протягом 10 (десяти) робочих днів з дня її отримання.
7.3.2. У відповіді на претензію Виконавець зазначає:
- визнання претензії повністю або частково, або її відхилення;
- обґрунтування своєї позиції;
- пропозиції щодо врегулювання спору.
7.3.3. У разі визнання претензії, Виконавець протягом 5 (п’яти) робочних днів:
- повертає кошти на рахунок, з якого була здійснена оплата;
- або пропонує альтернативне врегулювання (повторне надання послуг, знижка тощо).
7.4. Судовий порядок:
7.4.1. У разі недосягнення згоди в претензійному порядку, спір підлягає вирішенню в судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.
7.4.2. Підсудність спорів визначається за місцем реєстрації Виконавця.
8. ДІЯ, ЗМІНИ ДО ДОГОВОРУ
8.1 Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами шляхом вчинення дій визначених у розділі 1 цього Договору і діє до завершення надання послуг психологічного консультування.
8.2. Договір може бути припинений за згодою Сторін, а також в односторонньому порядку з підстав, визначених Договором.
8.3. Договір може бути розірваний в одностроньому порядку Виконавцем, серед іншого, у разі:
8.3.1. неявки Клієнта на сесії два і більше разів, в узгоджений з Виконавцем час, Договір вважається припиненим Клієнтом в односторонньому порядку;
8.3.2. несвоєчасної оплати консультацій;
8.3.3. появи на консультації в нетверезому стані.
8.3.3. відмови Клієнта вмикати камеру, якщо зустріч відбувається в онлайн форматі
8.4. Клієнт має право в будь-який час відмовитися від Договору в односторонньому порядку.
8.5. Договір розривається:
8.5.1. шляхом надсилання повідомлення на телефон/ електрону пошту іншої Сторони, щонайменше за сім календарних днів до дати розірвання або
8.5.2. шляхом утримання від дій направлених на його виконання (відсутність записів та оплат від Клієнта)
8.6. Зміни в цей Договір Виконавець здійснює в одностороньому порядку, попередньо, щонайменше за три календарні дні, повідомляючи Клієнта шляхом надсилання тексту змін на електронну пошту Клієнта або шляхом повідомлення,яке надсилається програмними засобами (мессенджерами Telegram, Viber та інші) на телефон Клієнта.

